Pimpad mobil...

Jag har fått ett återfall...ett rejält...jag har fastnat i Tradera-träsket igen...

Men det är ju såå kul, och faktiskt så billigt eller dyrt du själv tycker att du har råd med!

Idag t.ex. fick jag  ett skal till min nya Iphone...visserligen fick jag ge 68kr för det men jag gillade färgen och det är ju bra att ha...

                                

                                         

Slog även till på ett par lurar för 15kr (frakt 65kr)   Och ett spegel-displayskydd för 1kr (frakt 39kr)

Hahaha...jag har vunnit en till auktion idag....här är det blandade givar....

...en stickling av en : Fallskärmsranka!!

                                                  
                                               En skithäftig blomma som jag fick för 16kr!!

Det här verkar gå utför, jag får väl lägga in mig på nåt behandlingshem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0