Madeleine

Grattis grattis gumman! Tänka sig...att det var tjugo år sen man låg på BB och krystade...

Nu är klockan 01,53 och gästerna har åkt hem. Och jag borde väl dra mig till kojs jag oxå...

Jättetrevligt har vi haft, och alla tyckte maten var god.

                             
                              Dill- och räkpannacottan gick hem...tror jag...

                              
                              Grillspett med kyckling.

                             
                             Vitlöksmarinerade champinjoner.
                              
                             
                             Madde's supergoda tårta.

                              
                             Födelsedagsbarnet....

                             
                             Madde skär första tårtbiten...

                             
Kvällen blev mycket lyckad, med många glada sånger, rose´vin och skratt.....

Nu måste jag gå i säng...vinet har berusat mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0