Fullt ös!

Den här helgen har varit tuff....Fest både fredag och lördag! Men, va kul jag har haft!

Jag skulle ju på tjejträff hos Pernilla, vid hennes stuga i Boholmen i fredags. Madde skulle vara hemma med sin kompis och göra drinkar...

                                 
                                  Kylen var välfylld....

Jag hann faktiskt få en drink innan jag skulle åka.

                                 
                                 Riktigt mumsig!



Sen körde Alex ut mig till kusten. Vi var sju tjejer som åt och drack, så det stod härliga till! Jag somnade tämligen ovaggad på "schäslongen"... Vaknade redan vid åtta kanske och mådde tjyvens...

Vid tio-tiden kom min mamma och hämtade mig....Haha.. tänk om jag får hämta Madde när hon är 43 år?!

Hem och försöka ladda om till nästa fest, som var ett femtioårs-kalas...Liite tungt kändes det mitt på dan....Gick åt en del alvedon...

Men vilket underbart väder det var...Låg ute på altanen och dåsade och stekte... Tog ett glas vin på em och kvicknade till...

Cyklade till festen, och där var det fullt ös! Jag hade inga speciella förväntningar, för jag trodde inte jag skulle känna så många, men det blev skitkul.

                                  
                                  Ale House Band spelade...

Strax före tre rullade jag in på gården med cykeln...Och Madde och jag som skulle åka till Mariefred på fm...Suck! Men faktiskt, gick det lättare att kliva upp i morse...Huvudvärk och trött förstås, men Madde körde dit!

                                   

Madde, Niklas och jag tog en promenad i det gråkalla Mariefred. Vilken otroligt vacker liten stad! En idyll!!

                            
      
                            
                            Gripsholms slott....

                           
                           Marifreds värdshus, där Niklas ska jobba i sommar.

Så nu har man varit där oxå...Vid halv-två kände jag mig redo att sätta mig bakom ratten och fara hem...

En intensiv men mycket trevlig helg ska nu avslutas med ett litet rep!!
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0