Brrr!

Var är värmen? Solen skiner, men det blåser och är skitkallt ute! O-bra!

Igår drog Madde, Niklas och jag in till stan. Uträttade lite ärenden och shoppade loss! Alexander gjorde under tiden skrivningen till körkortet, och klarade det galant :-)

Jag hade kollat in ett par shorts på Lindex online-shop, och de hade precis fått in dom i affären. Slog till direkt, man vet aldrig när värmen slår till!

 
Helt perfekta!

Blev även ett par supersköna leggings och en tunika....


Ja...och så ett armband och ett par solbrillor till....det kan man aldrig få för många av.....

Sen åkte vi ner till centrum, för att gå till Dragon Palace och käka kina-mat. Mycket gott och mättsamt!

Därefter en sväng till det nyöppnade Media Markt...Snacka om stoor affär!

                       

                       
                        Undrar vilken man ska välja?

Det blev inget köp där utan vi fortsatte till Plantagen och Jysk. Två små plantor köpte jag....

Sen ville Madde till Gränby och där gick Alex och jag in på Coop för att handla lite mat... Äntligen fick jag tag på flingsaltet, som de inte har här hemma på Ica:

                        
De har ju smaksatt Falksaltet. Finns ett antal olika, men jag köpte med vitlök och rosmarin..Kan ju bara föreställa mig så gott det blir med rosmarin-saltet på potatis-i-ugn! De kostar ju 36.90 så därför blev det bara två...nästa gång blir det nog chili-saltet!

Kom inte hem förrän vid fem- halvsex kanske, och kände mig totalt slut. Det var underbart att få slå upp ett glas vin och njuta!

Idag lördag blir det nog lugnt...inget planerat förutom att Madde har bestämt att jag ska sätta i ett löshår på henne...lär ju ta några timmar......

Nu ska jag äta frukost och ta en voltaren....värken håller i sig..och just nu har jag bara lite känsel i ena foten....                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0