AJJJ!!

Helvete, vilken ryggvärk jag fick nu på kvällen. Kändes riktigt skapligt i morse, och det har gått bra att jobba.... Men nu på kvällen när jag skulle ner till replokalen kom det tillbaka med besked! Smärtan strålade ner i benet, och det kändes som jag skulle gråta......

Jaja, det går väl över...tog en Diklofenak nyss och hoppas det släpper...
 
                                               

Jag jobbade till två minuter i sex och kl sex skulle vi repa. Som tur är hade Madde och Niklas gjort middag, en underbar pastasallad med kyckling! Tog en munsbit på stående fot...och åt en redig portion när jag kom hem.

Ja, det var allt för i kväll. Jag ska stånkandes och linkandes försöka ta mig till sängen...puhh...aajjj...SKIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0