Tisdag 8 Juni

Nu vet jag vad jag har planterat i min rabatt! En sorts prydnadslök, som tydligen heter "Allium"...
Det var mamma som luskat ut det, och nu när jag jämförde med bilder på nätet så såg jag ju att det var så.
Fast man skulle nog ha planterat minst 10st i en grupp, så hade det nog sett bättre ut...

                              
                               Knappa decimetern höga...ser lite fånigt ut faktiskt :)

Idag har jag knegat på som vanligt, och därefter fick vi till ett litet kort rep... Alldeles för kort egentligen, men ,men...

Nu ska repa lite hemma, innan jag kramar kudden!




Kommentarer
Postat av: Pernillal

Schyssta lökar! Kollar om fler nappar på lördag! Det är bara Du som är på! Folk är så sega!

2010-06-09 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0