Regn och blåst..

Inget vidare lördagsväder... men, men inget att göra åt.

Igår var jag ju som sagt och handlade på Lidl. Hittade nåt slags snacks...."ostpinnar". Skitgoda! Kan varmt rekommenderas med ett glas rött till...

                          

Men ta för guds skull ett färskt vin. Gör inte som jag...som tog en slatt ur en gammal dunk...

Det var länge sen jag var så risig i kistan. Fick magknip och mådde tjyvens hela natten... Somnade väl vid 5-6 tiden. KLev upp vid nio och fick iaf i mig fil och flingor. Fick se vinglaset från igår och kände hur magen vände sig.

Min kära syster tipsade om Proviva, det skulle tydligen vara bra för oroliga magar. Ner till Ica och hem med en tetra. Och jag lovar, det hjälpte! Nu har jag ätit korvstroganoff och ris och druckit Proviva. Känns helt ok igen. Puh!...Jag och Anna som ska ut på galej ikväll.

Så lyd mitt råd: Drick aldrig gammalt vin...det är inte värt det!!


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Lika illa som en omogen Chataeu De Garderob! Ta lärdom därav!

2010-06-13 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0