Onsdag 23 juni

Idag fick jag kakor av en snäll kund. Hon är 80 år och har sommarställe nån mil härifrån. Vi byter alltid recept med varann. Det var från henne jag fick receptet på Grekisk delikatesspanna förra året. Hon hade skrivit två A4 sidor med både mat och bakrätter. Bland annat dessa goda kakor. "Mormors oförglömliga havrekakor" heter dom. Långt namn.....                   

      
                         
                         Jättegoda!

Jag har fått tillbaka min Volvo ikväll oxå. Jätteskönt, nu är bromsskivorna bytta och länkarmslagringar och gud vet allt.... 

I morgon jobbar jag bara halvdag. På em måste jag åka och handla lite inför midsommar. Vi ska förhoppningsvis repa i morrn kväll, och jag tänkte överraska med nåt riktigt smarrigt till kaffet.....



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0