Midsommarafton

Jaha, så var det midsommar igen då! Jag blir alltid lika förvånad...

Dagen började med strålande solsken, och jag slängde mig i en solstol....

                                
                                 ....jooråsåatte...

Uträttade lite ärenden på Ica, sen vid ett-snåret knallade jag över till Pelle. Han hade gjort skagen-toast, och vi drack "bubbelvatten" till det. Solen gassade på, och när jag gick hem vid halvfem-snåret kände jag mig nästan lite lullig...

                                 
                                 En svalkande drink satt fint....

Nu har jag fixat inför kvällens begivenheter hos Anna... Ägghalvorna är garnerade....  

                                

Efterrätten står jag för...Vit kladdkaka med rårörda jordgubbar till:

                                
                                

Nu ska jag ta en dusch, för andra gången idag...

Måste bara visa min fina zink-kruka med vass i :

                                
                                 Enkelt och dekorativt!

Glad midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0