Avkoppling...

Har precis kommit hem från Mariefred. Vilken mysig helg jag har haft...med hundpromenader längs vattnet, och i smala gränder med små trähus...

                                
                                
                              

I fredags kväll var det oroväckande mörka moln på himlen....men vackert... 

                                
                                
                                

Niklas grejade med sin båt och Madde och jag gick hem och drack lite vin.....

Ett tips: Har man ingen korkskruv går det lika bra med en krok från en galge!

                                

I lördags jobbade Madde i glassbaren mellan 9 och 14. Hundarna och jag gick dit på fm och fikade.

                                
                                 Hundarna fick lite vatten....

När Madde slutade sitt pass åt vi en smarrig lunch där. Jag beställde pasta med oxfile´.

Sen gick vi hem och kollade på bröllopet...det ville man ju inte missa... Herregud vilket ståhej, men vackert var det. På kvällen tog vi hundarna och knallade bort till Niklas jobb, värdshuset. Där drack vi drinkar och åt lite lätt. Niklas bror med tjej kom oxå dit. 

                                
                                 Det blev lite kyligt när solen gick ner...

                                
                                

Ja det var min helg i Marifred det. Nu väntar en ny jobbvecka, sen midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0