2 juni

Nu har vi kommit hem från Johannas 15-årskalas. Vi satt ute på deras nästan färdiga trädäck och njöt av solen. Mygg var det ganska gott om, men de höll sig mest i skuggan....

Vi blev bjudna på smörgåstårta...skönt att slippa tänka på kvällsmiddag. Tyvärr har jag tappat både smak och lukt, så det kändes lite värdelöst när allt såg så gott ut.....

                                    
                                     Johanna med pappa Matte

                                    
Nu när man har chaufför, kunde jag unna mig en starköl...men det var ju nästan onödigt, det med, när jag inte kände smaken...:(

                                    
                                     Blåbärspaj till efterrätt!

Den här förkylningen som jag fått, har verkligen tagit på krafterna. Nu när jag kom hem såg jag att Nip Tuck var på tv...En av mina favoritserier. Men vad händer halvvägs in i programmet...? Jo jag somnar såklart. Vaknade nyss av att Madde sms-ade: -Vilket häftigt avsnitt!!  Jaha..vad hände? Jag såg bara början jag....

Lånade en bok av syrran. Tänker nog dra mig till kojs med den nu. Lär väl somna innan jag läst första kapitlet.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0