Wohoo!!


                               

Jag har SEMESTER!!! Ledig i tre och en halv vecka. Helt fantastiskt känns det. Nu ska jag bara göra ingenting i några dagar. Bara vara....

Finns några orosmoln på min himmel....bilen är ett av dom. Har inte hört nåt om nån kondensator än, och värmen håller i sig. Iof har jag inte sett min bil sen i måndags. Alex har den ute på Gräsö, men har lovat att komma hem och byta till pappas bil kanske i kväll.

Det andra är min rygg som inte blivit bra än. Värken har flyttat till ena sidan, det känns som den är svullen nästan. Men men...med lite vila ska det väl ordna upp sig det med.

Nu ska jag gå och lägga mig i en solstol med ett korsord. Det får bli nivån på dagens ansträngningar känner jag!

Just det! TACK, Madde för hjälpen med länken...Nu är den rosa!!!

Kommentarer
Postat av: anna

kassler...va det som först dök upp i min skalle=)

2010-07-15 @ 23:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0