Uppdatering..

Oj vad tiden går....Vad gör jag egentligen?

Jo i måndags var jag på ett 50-årskalas, som var jättetrevligt! God mat och trevligt folk.

I tisdags var jag på ett 17-årskalas, som var jättetrevligt! Det var syrrans Jesper som fyllde år. Madde kom hem hit mitt på dan, så hon följde med mig. Alex åkte direkt från jobbet i Öregrund, och sen tillbaks. Trevligt att få träffa sin son en liten stund iaf.....

                                
                                 Tårtan var delikat!!

Idag, eller igår rättare sagt, klockan har ju passerat midnatt, har vi varit ute vid Ängskär och solat och badat. Iaf badade jag...eller doppade mig...det var ca 16 grader i vattnet, så inte låg man i så värst länge.....

På kvällen tände Madde o jag grillen, och Anna och Hanna kom och grillade med oss! Mycket mysigt! Vi har suttit ute hela kvällen....nu på slutet, invirade i filtar och tända ljus. Det är sådana här kvällar man ska minnas i vinter, när snön vräker ner och man fryser.....

Innan Madde och jag åkte till Ängskär, upptäckte vi en mysko fjäril på husväggen....Jag har iaf aldrig sett nån sån....

                                
                                 Otroligt vacker....men är den vanlig??

I morgon ska jag förbereda mig inför resan till Göteborg på fredag. Det är då det händer! Pink har konsert på Ullevi, åh vad det ska bli kul!! Hoppas vädret blir bra oxå. Efter konserten drar vi till Halmstad och blir väl där några dar... 


                                              
                                              SO WHAT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0