Sorg och glädje...

Livet är bra konstigt. Ena sekunden är allt bra och inga bekymmer för att i nästa övergå i sorg och bedrövelse. Jag kikade nyss in på Facebook....En av mina kompisar fyller år idag, så henne har jag skickat grattishälsningar åt. En annan skrev nu på eftermiddagen att hennes mamma gått bort i natt....stackars henne...och igår gick ju även en bekant till mig bort, bara 45 år gammal...finns ingen rim o ranson i detta.

Tänk, hon som fyller år har säkert släkt och vänner hos sig nu, som skrattar och ger presenter... Medans de två andra familjerna nog är i chock, och inte förstår vad som händer.... Vilka kontraster, vilka öden....


                            


Den här låten är så fin....jag gråter när jag hör den....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0