Slappardag...

I går var det min första semesterdag. Jätteskönt och ofattbart! Slappade hela dagen...

På em kom Alex hem för att lämna tillbaks min bil, och ta sin pappas istället. Bra att få hem en bil, men tyvärr har jag inte hört nåt om AC:n än.... Alex drog efter en dusch, tvärt ut till Gräsö igen.

-Jaha, när kommer du hem igen då? sa jag.
-Nästa fredag! sa han.

Då åker ju jag till Göteborg, så det lär ju dröja innan vi ses. Han kanske har växt när jag kommer hem! hahaha...

Iaf hade vi ett litet rep i går kväll. En sångkandidat kom och provsjöng lite....Vi får se, vad det blir av det.

När jag kom hem var klockan närmare tio. Det var riktigt skönt ute, så jag tände lite ljus, tog en kall cider, och satte på lite lugn musik....Mysigt värre, men liite tråkigt att vara själv....Ja, jag hade ju hundarna och några mygg till sällskap förstås.


                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0