Sådär ja!

Jag kollar på fotboll, och sliter mitt hår....

                                     

Fast inte i förtvivlan, utan mitt löshår. Det har ju gått ett tag sen jag satte dit det, och nu har en del slingor börjat lossna, och mitt egna hår har ju växt ut en del.

Så i princip tog det mig 90 min (hela matchen Spanien-Tyskland) Att för hand slita ut varenda slinga. Nu återstår bara att få ur alla vaxrester, sen kan jag dra en kam igenom håret igen! Men det känns lite tomt...

Efter jobbet idag, fick jag hjälp av en kille att kolla AC'n på min bil. Totalt slut på gas var det, så nånstans fanns en läcka. Med ett speciellt instrument kunde han lokalisera felet....Kondensatorn slut...löd domen! Jaha ja... Det var väl det jag förstod...att det det var den...eller, ja att det var nåt fel...Han skulle ta reda på pris i morrn.....Usch, det är inget roligt längre med min bil, en massa småfel bara...

Nu ska jag försöka titta på insidan av ögonlocken. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0