Måndag 19 juli

Måndag morgon, semester och solen skiner! Kunde inte varit bättre. Helgen har passerat, varm och solig den med. I lördags kväll tog Susanne, Anna och jag tåget in till stan och Flustret. Just då regnade det lite oturligt, men det klarnade upp senare på kvällen. Det blev en lugn kväll för min del, kom hem kvart i två.

Igår söndag hade de ju lovat att det skulle bli sämre väder. Så jag hade ställt in mig på att städa och greja inomhus...Men det stämde ju inte alls. Det blev ju ännu en dag med sol och värme....

                           
                            Regnet såg man inte röken av....

                           
                            Lunch under parasollet.....

Fick träffa min son en kort stund i går kväll...han var på blixtvisit, och drog till Gräsö igen...

Nu är det mindre än en timme kvar....tills jag ska besikta bilen...igen....för tredje gången!! Nu jäklar måste den gå igenom....Och AC:n fungerar fortfarande inte....

Imorrn kommer Madde hem. Och hennes kusin Jesper fyller 17 år. Då blir det kalas!

Hoppas det blir badväder i veckan, nu när Madde kommer. Jag tror hon skulle vilja åka till havet!

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning....ska passa på att uträtta en del ärenden oxå när jag varit på bilprovningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0