Hjärnsläpp!

Värmen de senaste dagarna tar på krafterna. Jag sover extremt dåligt, och gäspar mig igenom eftermiddagarna. Men jag vill för allt i världen inte ha regn och kyla, jag vill bara få sova en hel natt....

Hjärnan funkar inte riktigt heller...Nu på kvällen blev jag lite småhungrig. Tänkte koka  ett ägg innan fotbollsmatchen på tv. Lägger mig i soffan och småslumrar mig halvt igenom första halvlek...Då, smäller det till i köket. Gick dit och såg att ägget hade kokat torrt!! Hade totalt glömt bort det! Måste ha kokat i minst en halvtimme...kastrullhandtaget var tämligen varmt... Ägget var så att säga hårdkokt!

Det fick bli en skål jordgubbar ist.

Nu till nåt helt annat... Vi skulle ju spela på pizzerian här, på lördag. Fick idag veta att spelningen är inställd. Förmodligen blir den av nån annan helg men inget är bestämt. Jaha...då får Rolle ligga kvar i lådan.....

Andra halvlek har börjat....fortfarande 1-1 mellan Holland och Uruguay!




Kommentarer
Postat av: syrrran

håller med, det är omöjligt att sova...förutom att det är varmt o ljust vaknar jag varje morgon vid 3 tiden av en idiotfågel som sitter utanför fönstret o tokkvittrar...men äntligen sommar säger jag ändå !

2010-07-07 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0