Packning pågår

Idag hade vi i bandet bestämt att vi skulle repa på fm. Jag gick upp, duschade och småpysslade lite här hemma i väntan på att åka...Tyckte inte att det var nån ide att börja packa före repet.


Repet blev inställt......    


                                              

Alex och jag tog då en tur till Österby, för att tanka och inhandla det sista inför resan.

När jag kom hem, började jag laga mat, som jag tänkte ta med upp. Jag gjorde tortollinigratäng och lasagne. Kan vara skönt att slippa laga mat, efter en dag i backen.

Sen var jag tvungen att börja packa...egentligen är det väl huvudsaken att man tar med sig varma kläder. Man ska ju inte ut på nån galamiddag direkt.

Lite praktiska saker, som toapapper och termosar kan ju vara bra att ta med!


Åhh....jag kommer att sakna Rolle! Vem ska nu pilla på honom?

                                       

Ja ja, det får lov att gå....

Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0