Ny färg....

Äntligen har jag gjort det som jag tänkt på ett tag...Jag har ändrat liiite på min hårfärg. Jag har ledsnat på att vara i det superblonda slingträsket, så idag dämpade jag färgen lite. Jag brukar ju för det mesta färga det mörkt på vintern, men det har inte blivit av...

Jag hade i en sandfärgad toning och gjorde sen några få chokladbruna slingor i det. Kan hända att jag tar i fler slingor om ett tag....eller inte!

                          
                           Det syns väl inte så mkt på bilden men lite skillnad är det iaf. 
                           Haha...ser ut som värsta fjortis-bilden....

                          
                           Terapi att se mig själv på bild...fy fan vad jag lider!!!

Annars har dagen varit lugn. Hundpromenad och snöskottning. Efter det skjutsade jag Alex på träning och slank över till syrran under tiden. Alltid mysigt att åka bort och fika!

Tittade på favoritprogrammet: I en annan del av Köping nyss. Gud va' härliga dom är!

Nu kräver Alex att jag ska klippa honom, så det är väl bara att lyda......

Ja just ja!! Madde ville se hur kandelabern såg ut med tända ljus...jooråsåatte, fint e're...

                            
                            Skitmysigt :)


                             Här får ni ett kort på den nyblivna 7-åringen:

                           

                            Okej då...ett kort på Lovis med:

                            
                            Vilka "ullbollar" jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0