Nu är glada julen slut, slut, slut...

..julegranen kastas ut, ut, ut...
 
Fy för den lede vad min gran mådde dåligt de sista dagarna inomhus...Alla barr lossnade...

                        
                         Det här var bara början....

Jag fick försiktigt dra granen på mattan, ut i hallen, öppna dörren och sen fick Alex kasta ut den....med fot o allt!

                        
                         Några kilo barr blev kvar inne och på bron....

Skönt var det iallafall, att bli av med den...Om jag hinner ska jag slita ner adventsstjärnorna i morrn...Nu vill man ha in ljus och vår. Lite tulpaner piggar alltid upp!

Jag har reserverat bio-biljetter till imorrn kväll. Alex o jag och syrran med familj ska se Avatar. Det var inte igår som jag var på bio...kan faktiskt inte komma ihåg när det var senast....

                              

Kallt är det oxå...ute... det har legat mellan 20-25 minus hela dan.... Det blir inga långpromenader med hundarna.

Nej, man kanske skulle värma på lite glögg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0