Måndag 4 januari

Hipp Hipp Hurra för min syster, som fyller år idag!!!

Det blev så att vi åkte och gratulerade henne redan igår. Rätt skönt med tanke på att jag har full upp med jobb idag...Trodde det skulle bli en halvlugn måndag, men telefonen började ringa, och vips hade jag fullbokat till kl.18....

När vi var hos dom började jag frysa..det kändes som om jag skulle bli sjuk igen...Ingen annan tyckte det var kallt, för de eldade i kaminen....Jag fick en Alvedon Forte och det blev inget mer...Försökte gå isäng skapligt, men resterna av fullmånen gjorde att det var svårt att somna. Vaknade dessutom tre ggr i natt med kramp i ryggen! Inte bra! Snöskottningens fel... Men efter hundpromenaden vid åtta-tiden kände jag mig helt okej...Fast man får väl ta det lugnt och hoppas att det inte kommer mer snö...

Underbart väder ute nu ser jag, men jag har lunchrast och ska strax återgå till arbetet...

Uppe i Ramundberget verkar allt vara bra...kollade in deras hemsida nyss.. -10.2 grader, solsken och 95cm snö!




Kommentarer
Postat av: syrrran

tackar så mkt! Det var jättetrevligt igår, men synd att du satt som en fryslort i soffan...hoppas du klarar dig från att bli sjuk igen :)

2010-01-04 @ 19:30:24
Postat av: Annika

Jaråå! Bättre o bättre, dag för dag!

2010-01-04 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0