Måndag 25 januari

Idag har jag haft full upp på jobbet, och det var faktiskt riktigt trevligt! Glada, snälla, trevliga, tacksamma kunder gör att man blir på bra humör.

Slutade jobba kl.18 och då fixade jag lite käk till Alex o mig.

Hamnade en stund vid datorn och chattade med Madde. Hon verkar inte lida av att vi har lämnat henne i Ramund.Bra det!

Sen tog jag mig i kragen och gick ut med hundarna. Jag vet inte vad de har haft för regler hos mamma, ,men de verkar totalt ha glömt bort hur man går fint i koppel. De slet och drog åt alla möjliga håll.....


Idag läste jag i en gammal Allers att glögg är rena hälsodrycken....Ja! där ser man, jag är helt rätt i mitt glögg-tänkande...ha ha....
                              

Bilden blev extremt suddig...men så här står det:

Russin: Här finns antioxidanter som hämmar åldrandet.

Ingefära: Råder bot på illamående, dålig aptit, kroppslig smärta samt magbesvär och ska vara bra för hjärtat.

Kanel: Bra för både blodtryck och blodsocker.

Kardemumma: En krydda för ett starkare hjärta och för matsmältningen. Dessutom sägs den ta bort gaser och skärpa sinnet.

Rena livselixiret om ni frågar mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0