Lunch-inlägg

Det blev ett litet lunch-inlägg idag med. Hamnade vid datorn, eftersom jag hade lite pappersjobb att ta itu med. Inventering....suck....Inte världens roligaste, men det går rätt fort bara man börjar. Det svåraste är att hitta alla inköpspriser, så jag får sitta och leta bland gamla fakturor.

                                        

Vilket kanonväder det är ute nu! Minus 10.8 och strålande sol. Man blir nästan sugen på att ta på sig löparskidorna och åka elljusspåret...Hörde av en kund igår att det är fina spår där...

Men som sagt, jag har bara lunch-rast nu och måste INVENTERA!!

Längdskidorna tar jag nog inte med till Ramund..eller..jag vet inte..får se om de får plats....

Det jag bävar för mest med fjällresan är att jag kommer att frysa om händerna. Borde satsa på ett par rejäla handskar, men har inte riktigt råd....Hoppas på mildväder!

Nej nu ska jag ta och värma nån mat...det kurrar i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0