Hoppsan!

Hur det kan gå! Jag jobbade bara en stund på förmiddan idag. Sen tänkte jag bl.a slänga ut granen och ta det lite lugnt... Då får jag ett sms av min kära "plastsyster" Pernilla, som undrar om vi inte kunde käka lunch ihop, o ta ett glas vin kanske?

Jag är inte den som är den...så jag sprang ner till tåget som skulle gå 12.15...i 17 graders kyla....tåget var försenat och skulle komma 12.45...suck!

Hem och värma mig i några minuter, sen ner till stationen igen....

Träffade Pernilla på LundeQ, vi strosade runt och letade lunch-ställe..hmm..de flesta hade stängt och öppnade först 16.00...

Till slut frös vi så hemskt, så vi tog helt sonika och gick in på Carl Philip. Och det ångrar jag inte! Gudomligt god mat, och gudomligt gott vin....

                        


                         

Därefter tog vi oss till O'Connors....kan det va' 30 meter att gå?

                                                 

Lite mer vin och skitsnack...

                         

Tog sen tåget hem 19.19 och nu är jag både frusen och trött...men vad trevligt jag haft!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tänk så det kan bli! kast..systrar av plast...Ägghalvus Benedictus

2010-01-07 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0