Ha ha...

Ett gott skratt förlänger livet sägs det...I så fall lär jag ha förlängt mitt med åtskilliga år...

Vi skulle ju samlas hemma hos mig igår kväll, för att käka upp resterna av nyårs-maten. Jag fick duka för tre till, som anmälde sitt intresse och hunger (eller törst?) Det var mina två bröder med kompis som dök in här. 

Och sällan har väl vi skrattat så mycket! Gud vad får dom allt ifrån?

Maten blev uppäten och några flaskor vin gick oxå åt... Nu får man väl ta det lugnt ett tag...tre dagar på rad med middagsgäster och vindrickande...

Idag har Alex och jag varit i stan och småshoppat lite...min syster fyller år på måndag, och jag är nu klar med presenter :)

När vi kom hem var det bara att slänga på sig långkalsonger och storstövlar, och skotta gården.

Kvällen ska jag spendera i tv-soffan...Alex är på bio med sin far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0