Fullmåne??

Det känns som fullmåne...jag har otroligt svårt att sova för tillfället...kommer aldrig i säng heller...Men månen är långt ifrån full, så inte vet jag vad det beror på?

Håller på och tvättar för fullt nu, och försöker skriva nån sorts lista på saker som ska med...typ mobilladdare, skipass, skidglasögon...nej just ja! de var redan där...hmm...lite värmeljus kom jag på idag, det kan ju vara mysigt, och så vin, glögg och Jäger förstås. Måste ju ha nåt värmande innanför rocken oxå :)

Imorgon bär det av till metropolen Tierp, för storhandling. Madde har ju en önskelista som ska uppfyllas. Alltifrån nudlar till handtvål...

Kottan o Lovis ska ju bo hos "mormor" nästa vecka och det brukar inte vara nåt problem! Kul för dom, med lite nya dofter....hundarna alltså!

Idag kom den...Skatteverkets påtvingade djävulsmaskin:

                          
 Jag orkar inte packa upp den nu...får bli när jag kommer hem..blir bara deppad av att se den!

Det blev inget rep ikväll....tråkigt, men inget att göra åt. Jag repade faktiskt riktigt duktigt själv, på lunchen idag! Nu börjar Winnerbäck-låten sitta.


Jag bjuder på ett blondinskämt:


En blind man går av misstag in på en lesbisk bar. Han sätter sig på en barstol och beställer en drink. När han har suttit en stund ropar han på bartendern:
- Hörru, vill du höra en blondinhistoria?
Nästan genast blev det dödstyst i baren. Med en mycket djup stämma, säger kvinnan som sitter bredvid honom:
- Innan du berättar din historia, så vill jag informera dig om några saker, bara så att du vet: Bartendern är en blond tjej. Utkastaren är en blond tjej. Jag är 1.95 lång, väger ca 120 kg, är blond och innehar svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är en blond proffstyngdlyftare. Och kvinnan som sitter på din högra sida är en blond proffsbrottare. Nu min herre, tror jag att du ska tänka över mycket noga om du fortfarande vill berätta din historia.
Den blinda mannen funderade ett kort ögonblick, sen skakade han på huvudet och sa,:
- Näe, tror inte det. Verkar jobbigt att behöva förklara vitsen fem gånger...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0