Brrr..

Ja två dagar till har gått här uppe i fjällen. Idag har det varit riktigt skapligt väder fast det blåser uppe på fjället och jag fryser väldigt lätt om mina fingrar.

Alex o jag kom till liftarna vid halvelva tiden idag, och vid tolv åkte vi upp till Tusen igen och fikade. Madde o Camilla kom efter ett tag, men sen ville inte Madde åka mer, så hon åkte ner igen...Hon hade träningsvärk efter att ha skottat av Solbrännets altan dagen innan...








Choklad-frossa ....



Sen vid tvåtiden gav jag upp och gick in på Rudolf o värmde mig vid brasan...




Dereborn & dom spelade bluesrock


Varm äppelmust med Xante-likör.....mums!

Imorrn ska Madde jobba hela dan så vi får klara oss utan henne i backen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0