Bönhörd!

Ibland har man tur som en tok...Idag kom Alex o jag till backen vid tio-tiden. Vi åkte upp två liftar och när vi var i backen längst upp fick jag kramp i mina fötter. Jag pinade mig ner till liften igen... När jag ska passera kort-läsaren, fungerar det inte.... Kollar fickan...den är öppen!!?...och o inget liftkort i!!! Satan!! Jag har tappat det i första åket.... Alex åkte upp igen för att leta...Och jag förberedde mig på att åka till stugan och leta efter kvittot. Då!! kommer Alex med mitt liftkort! Han hade i princip kört över det i den övre backen. Helt otroligt! Jag blev nästan religiös...

                             
 
Idag var det bara 6 minus, men det låg en tät dimma över backarna på fm, och det kändes kallare än det var. Så när Madde och Camilla hade kommit upp i backen åkte vi till en restaurang som heter Tusen. Den har vunnit första pris i en världsomfattande arkitekturtävling i Barcelona....

                             

                                
                              Jag åt Fisk-klening... mycket gott. Till det varm choklad med 64% kakao i.
                             

                             

                             
                              Afterski...i väntan på trubaduren....
Det var en trubadur som hette Jens P...Ganska bra. Men lite dåligt med publik.

Nya tag imorrn, då är det kvällsåkning mellan 20 och 23 sen afterski efter det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0