Äntligen här!

Nu är jag i Ramundberget...resan gick bra. Vi startade i går vid halvnio-tiden....kaffepaus i Bollnäs, och sen kom vi fram efter två nån gång...

 

Det var väldigt halt på vägen och de sista milen fram till Funäs, blev det ganska mycket snörök...

 

När vi kom fram åkte vi direkt och hämtade Madde, så hon följde med och bar packning. Bilen får vi ställa längs vägen...sen går man på en hängbro över Ljusnan...kanske 100m i ett skoterspår, sen är man framme vid en skitmysig stuga.

Liten men superfräsch:

 

köket....

 

Den här soffan gör vi om till säng till Alex....

 

Här är mitt lilla krypin....

 

Idag måndag, kom vi till liftarna vid tio-tiden. Alex o jag åkte några åk innan Madde o Camilla anslöt. Vädret har varit skapligt...lite lätt snöfall och cirka 9 minusgrader. Lite kallt på em...så vid tvåtiden gav vi upp.

 

Sista åket...

 

 

Här är vi inne o värmer oss mitt på dan....

När vi kom hem till stugan tände vi i kaminen och jag värmde lite glüwein...

Nu har Madde o Camilla kommit hit och vi ska äta lasagne nu!....

 

Vi hörs senare!!!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: syrran

vad mysigt det ser ut!! Hoppas ni njuter ordentligt :)

2010-01-19 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0