Tisdag 16 feb.

Jag har kommit fram till att tisdagar är veckans tråkigaste dag. Bara en transportsträcka fram mot helgen. Förutom att OS pågår just nu, så är det nästan aldrig nåt bra på tv på tisdagar. UNT är minimalt tunn på tisdagar...

Jaja, nu är det snart läggdags, och snart är det onsdag. Då känns det lite roligare bara två dar kvar av arbetsveckan.

Idag kom så den efterlängtade lilla rosa lappen:

Kallelsen till blodbussen!

                             

Jag har säkert nämnt det förr, men jag har ju liksom varit portad från blodgivning i två år! Och det har inget med mig eller mitt blod att göra, utan det var deras "maskin" som testar blodet som gav "falska positiva" svar vid analys av mitt blod...Hmm...Jag försökte tjata mig till att få komma ändå, för mitt blod är ganska attraktivt, men jag var tvungen att vänta i två år. Då kanske de skulle ha kommit på nya sätt att analysera blodet på , sa de.

Kruxet är nu....att jag har inte tid att åka till blodbussen, för jag jobbar då. Men det går lika bra att slinka in på blodcentralen på Ackis. Så jag får väl försöka ta mig dit så småningom.

Ikväll gick hundarna och jag en rask promenad i en timme! Det var nåt konstigt underkylt regn som föll, fast termometern visade 5 minus!? De varnade ju för mer snö hörde jag i morse...JAG VILL INTE HA MER!!!!!

Skidskyttet blev ju ingen höjdare, med svenska mått mätt. Synd om Helena Jonsson som har en sån press på sig.

Nu ska jag glo på tv en stund tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0