Ta aldrig nåt för givet!

Man ska aldrig ta någon eller någonting för givet....

Idag på lunchen fick jag se att en nära vän till mig skrev på Facebook att de hade mist en arbetskamrat... Nu är hennes arbetsplats inte så stor, jag känner ju till de flesta som jobbar där, så jag kände att jag ville ringa henne o höra vad som stod på....

....En kille som är min kund, sen flera år, hade hastigt avlidigt igår...40 år ung....

Åhhh vad jag lider med hans fru och son...känns helt overkligt. Det är helt overkligt..

                                    

Tänk så mycket man vill säga till folk, men som man aldrig får ur sig. När nåt sånt här händer ångrar man nog sig bittert.

Jag är urusel på att säga till mina nära och kära hur mycket jag älskar och tycker om dom...Man tar det för givet helt enkelt...att de ska fatta...och det hoppas jag iof att de gör, men ändå. Varför är det så svårt?

Usch, jag hittar ingen inspiration ikväll...har gått en timmes promenad med bra musik i lurarna, men det känns tungt. Livet är skört...

  
Till min familj och mina vänner:

JAG ÄLSKAR ER!!!!!!



Kommentarer
Postat av: mammamia

Vi älskar dig också, JÄTTEMYCKET!

2010-02-08 @ 22:00:43
Postat av: anna

Annika-du är en jättebästa vän o jag älskar dej,Kram:)

2010-02-08 @ 22:42:07
Postat av: syrran

ja, usch vad livet så snabbt kan ändras...det är helt sant det du skrev att man inte kan ta det för givet. Du vet att vi älskar dig o barnen så mycket...kram

2010-02-09 @ 17:38:15
Postat av: M-A

Jag älskar alla mina vänner, o jag hoppas dom vet det även om jag är dålig på att höra av mig. (Ta dagen som den kommer, lev livet, gör det du vill göra. Framförallt njut. Man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda)...............

2010-02-10 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0