Söndag...o solen skiner!

Ja! Än en gång kan jag konstatera att det blir aldrig som man planerar...

Det som skulle bli en så lugn o tråkig hemmakväll, förvandlades till en mysig kväll med goda vänner. Marie-Anne ringde o fråga' om inte jag ville komma till dom för lite vin, glögg och drinkar. Och jag är ju inte den som är den, så efter ett tag kom Johan på skoter och plockade upp mig.

Alltid lika skoj att umgås med dom!

Och katten Curry var oxå med:

                             
                              En herre med mycket stor personlighet!

Blev hemskjutsad efter två nån gång och stupade isäng....

Vaknade av att solen sken från klarblå himmel. Nu tog det ett tag för mig att kvickna till, men jag gick Gyllby runt och bara njöt av fint väder o bra musik.
                              
                              
                              Så vackert att man nästan blir religiös! Hahaha...

                             
                              Varför har en del skrattgropar?


Åhh! Vet ni vad jag har gjort? Eller, jag o jag...Pernilla, rättare sagt, har beställt biljetter till Pink's konsert på Ullevi i sommar! Gud vad det kommer att bli kul. Takida är förband dessutom! Längtar redan!!

                             

                             

Nu har man nånting roligt att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Cattis Z

Varför har en del skrattgropar...??? Du har det för att du är en sån trevlig och (för det mesta ;) glad person... Jag blir iaf glad av att läsa din blogg och det är en bedrift bara det...;). Kram på dig!!

2010-02-14 @ 23:30:34
Postat av: marie-anne

ha ha ha, hur han ser ut våran Curry. Ja vi hade sååå trevligt. Det är det alltid när vi är med dig.Nu får vi bara hoppas att det blir nåt av med våra planer ,hi hi

2010-02-15 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0