Söndag 28 feb

Igår kväll var Anna o jag över till Pelle och käkade och kollade på OS. Tyvärr blev det ju ingen medalj för curling-killarna, men de är ju bara 24 år unga...så de hinner nog med ändå....

Men ett brons i herrarnas slalom blev det ju!

Iaf hade Pelle som vanligt,gjort underbar mat, som bestod av: pajer, sallader, skinksnurror och laxrullar...mycket delikat!!

Hittills i dag har jag bara tagit det lugnt och småplockat lite. Funderar på om jag ska baka lite. Alex har tjatat länge om att jag ska göra kolakakor, och vi har ju (förhoppningsvis) ett rep idag, så nån kaka ska det väl bli.

Igår trimmade jag Kottan...hon såg ut som en ullboll...men det har ju varit så kallt, så jag har inte velat snagga henne. Men det blev ohållbart, tovor i hela pälsen....

                          
             Det är nästan omöjligt att få en bra bild av henne...hon blir skeptisk när hon ser kameran..

Melodifestivalen har gått mig obemärkt förbi. De få gånger jag har råkat zappa över till den kanalen, har det låtit bedrövligt. Jag bryr mig föga om vem som vinner. Nej, man kanske skulle skicka in ett bidrag! Hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0