Onsdag 17 feb.

Ja men det blev ju ett skidskytte-guld till Sverige  igår ändå... Man blev ju som avslagen efter damernas insats, men jag blev kvar i soffan...spännande värre!

Nu har jag precis sett Sveriges damer spöa Schweiz i curling...Tänk att det kan va så spännande då? Men jag var ju förstås tvungen att zappa mellan störtloppet o curlingen. Åh herregud vilken otäck vurpa Anja gjorde! Hoppas hon inte blev alltför skadad.

                                                   

Jag har även varit till Österby två svängar på kvällen, Alex har haft träning. Passade då på att handla där. Jag kan inte begripa varför det ska skilja mycket på Ica där och Ica här hemma. Mycket bättre och större sortiment, bättre priser och allmänt trevligt!

Idag på em kom Maddes kompis Camilla hit med en present till mig:

                               
En flaska vin med ett paket och en påse chokladbitar hängandes om halsen! I paketet låg 4st handvärmare, såna där påsar som blir varma när de öppnas. Perfekt till mina stelfrusna fingrar! TACK SNÄLLA!!

För övrigt håller jag på att reda upp ouppklarade saker från mitt liv som sambo....inga roliga saker att ta i tu med, men nödvändiga för att jag någonsin ska kunna gå vidare och bli självständig.....




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heja, heja Annika!!! Nu blir Du än mer självstndig, som Pink! Appropå OS, jag har blivit helt såld på Curling! Kanske skulle prova nå´n! Hänger Du på...

2010-02-18 @ 11:55:25
Postat av: Annika

Vad kul! Jag har alltid velat prova på curling.En sån där hemlig dröm.....haha

2010-02-18 @ 12:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0