Onsdag 10 feb

Usch! Jag är inte i form...trött o seg...allmänt hängig..

Jag ger mig fan på att det var en kund i måndags som smittade mig. Hon kom och var riktigt dålig. Snora' o nös hejvilt! -Hoppas jag inte smittar dig nu, sa hon.

-Nej det får vi verkligen inte hoppas!

-Jag var riktigt dålig i natt o trodde aldrig jag skulle orka komma...

-Nehej, men du har väl inte feber?

-Jooo, men jag tog några alvedon, så att jag skulle kunna åka hit!

Åhhhh...va less jag blir....tänk inte på andra...gör inte det....!


Nu till nåt helt annat, en "snöorm" som jag sett om mornarna, när jag gått med hundarna....

                              
                               Fattas bara ögon o en äcklig tunga....

                              
                               Få se hur länge den klänger sig fast i staketet?

Haha kanske inte så kul på bild, men i verkligheten ser det faktiskt ut som en orm.

Hittade superbilliga flygbiljetter till Barcelona i Juni...väldans nära att jag bokade till Madde o mig...Men, hotellet kostar, och det är ju svårt att va ledig den tiden...hmm...vi får se....

Skulle va kul att ha nåt att se fram emot. Den här lååånga vintern börjar tära på mig nu. Jag vill ha sol och värme!


Nu ska jag intala mig själv att jag inte har tid att bli sjuk...det brukar funka! Tankens kraft.......


Kommentarer
Postat av: grannen

jag har oxå sett ormen... men jag tyckte det såg ut som en serpentin... kanske orm fobi??

2010-02-12 @ 20:04:03
Postat av: Annika

Kanske?? Jag HAR ormfobi!

2010-02-12 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0