Måndag 15 feb.

Tänk att det gick riktigt bra att kliva upp halvsju i morse...det var inte kolmörkt ute. En sån liten grej, som att det blir längre dagar, får mig att bli på bättre humör. Man orkar mer på kvällarna oxå.

Annars har det varit en högst ordinär måndag. Faktiskt blev jag klar på jobbet före kl.17...Helt otroligt att få sluta så tidigt.

Alex och jag åt tacos till kvällsmat! Skitgott!

Gick en promenad med hundarna. Tänkte kolla på OS när jag kom hem,men hade ingen pejl på vilken tid var, så när jag kom hem hade Charlotte Kalla redan vunnit guld! Snopet för mig, men kul för henne!


                                    

En annan tjej som varit ute i snön i hög fart är min dotter Madde. Hon var ledig idag och ställde sig på en snowboard.Allt gick bra tills sista åket då hon vurpade och spräckte hjälmen!? Mörbultad och med huvudvärk pratade jag med henne nu på kvällen. Misstänkt hjärnskakning...inte bra.... Och ny hjälm, lär hon införskaffa oxå, till hennes stora förtret. Men jag sa att det är ju lättare att köpa en ny hjälm än ett nytt huvud......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0