Lördag

Oj vad kul vi hade i går!

Det funkade skitbra att grilla ute. Men det krävdes en halv flaska tändvätska, så att det brann ordentligt.

                       
                        Här är bildbeviset, tyvärr har jag ingen blixt i kameran....

Till köttet fick vi potatispuré med Västerbottenost i...gräddsås och stekta kantareller och en sallad. MUMS!!

                        
                        Sötpotatisen pressas....

                        
                        Någonstans uppstod blodvite...

Goda drycker fanns det gott om....men denna fick förbli oöppnad......

                       
                        Kanske i starkaste laget?

Tiden bara rann iväg...

Vi fick se Johans bilder från en skidresa till Val D'isere nån gång på 80-talet...Vilka kläder och vilka färger!

Tänk! han hade skidoverallen kvar....och kom i den oxå:

                        
                         Satt som en smäck......

Jag vet inte hur mycket klockan var när Anna o jag traskade hemåt...det är ju en bit att gå. Men när jag kom hem var den 02.25....


                         
                          Riktigt skönt att gå hem...man piggnade liksom till.....

Men tro inte att jag fick nån sovmorgon....

Klockan åtta blev hundarna plötsligt väldigt sugna på att gå ut...Så det var bara att pallra sig upp. De var ute på gården en stund, och sen gick jag och tänkte vila en stund till.... Då hör jag hur Lovis går in i Maddes rum och  hulkar på hennes matta....SUCK! Då kände jag att det var lika bra att gå upp o käka frukost. Jag mår alldeles utmärkt, fast jag är trött.

Snön yr ute...så det lär väl bli en runda med skyffeln idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0