Horoskop..

Ja men det är ju nästan kusligt, vad det handlar om mig....tror jag iaf...

På min startsida på e-google har jag lagt upp dagens och veckans horoskop. Bara för att det är lite kul, man får ju inte ta det så allvarligt. Men nu när jag kollade kommande vecka står det så här:

Vattumannen Vecka: 8 (2010-02-22 - 2010-02-28)
Du kommer att lösa ett mysterium. Instinktivt får du nya kunskaper om det, men du kommer inte att kunna ta dem till dig omedelbart. Du riskerar att få mothåll av andra. Så ta din information och studera den noga. Försök räkna ut hur du på bästa vis ska kunna dra nytta av den. På fredag har du hittat den rätta lösningen.

Ha! mina ouppklarade saker från förr kanske löser sig! För det är verkligen ett mysterium....hur en människa kan tänka och handla på ett visst sätt...mothåll? Ja det vet jag...hmm...hur gör jag nu? Ja ja på fredag vet jag!

Äh, det är ju bara på skoj, men ändå....

Idag skottade Alex och jag hela gården. Det hade blåst och drivit igen på vissa ställen. Han var angelägen om att få fram bilen, så att jag kunde skjutsa ut honom till Bergby på rallysprint. Jag åkte hem och gick en långpromenad med Anna och hundarna i det otroligt vackra vädret. Fast det var 13 minus så värmde solen :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer än att dammsuga och laga mat..Fastnade framför teven, då sveriges curling-herrar hade match mot Frankrike. Skit oxå, de ledde, men förlorade i sista rundan.

Det lär väl bli att man kollar in skidskyttet ikväll.

Jag hade lovat mig själv att plantera om mina övervintrande pelargoner idag ...men det har liksom inte blivit av. I morgon är en annan dag....

                            
                             De verkar ju inte ha dött iaf....det finns hopp!


                    "Livet är en dans på rosor- det gör jävligt ont att trampa på taggarna"





Kommentarer
Postat av: syrran

kanske löser du mysteriet med återvinningsplatsen i Örbyhus...

2010-02-21 @ 19:18:09
Postat av: Annika

Haha ..nej återsamlingsplats, var det! Ja en vacker dag kanske jag får veta det oxå:)

2010-02-21 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0