Födelsedag...

Jaha! Då var man ett år äldre då! Har precis vinkat av gästerna som gratulerat mig ikväll.

Kvart över sju i morse knackade det på dörren, hmm...vem kommer den här tiden? Jo det var Lizzie, min ena hundpromenad-kompis, som kom med en blomma från henne och Monika. Det var riktigt gulligt gjort!

Jag jobbade bara halv-dag idag, sen städade jag lite och knåpade ihop en tårta.

                             

Vid halvsju-snåret började det komma lite folk. Av syrran m. familj och mamma o KG fick jag ett presentkort på IKEA...Perfekt, precis vad jag önskat mig...nu tror jag att jag ska slå till på ett par extra fina påslakan som jag varit för snål för att köpa förut...

                             

Av Birgitta o LarsÅke fick jag en flaska vin o lite hud-prylar...


                             


                             

                              Jag fick också helt underbara tulpan-buketter!

                             

I morgon är en annan dag...då ska jag ut på galej med Pernilla & Co i stan. Det ser jag verkligen fram emot. Med dom har man aldrig tråkigt. Blir nog en toppenkväll, det känns så!

Ska försöka låta bli drinkarna med Redbull i...har läst att man kan få minnesluckor om man dricker såna. Konstigt, det har jag inget minne av att jag fått...hmm....drack jag några såna sist? 




                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0