Flashback..

Usch! Ett traumatiskt minne dök upp i mitt huvud nyss. Från barndomens barnprogram...Hade ju lyckats förtränga det..trodde jag..

Googlade på det och såg att det alltid sändes dagen innan julafton...jämt...när man var liten..t.o.m det hade jag förträngt. Hade mina aningar om att det var kring jul nångång.

Ett fruktansvärt låååångtråkigt program, som man lik förbannat tittade på!? Varför satt man kvar? Hade man en sån tråkig tillvaro att detta var bättre?

Ja ja..här kommer ett klipp för dom som orkar med att titta...

                         

                       Kommer ni ihåg nu? Beatrix Potter's sagovärld.....FY FAN!!

Kommentarer
Postat av: syrran

Bara den där lilla snutten på två min kändes som tre timmar, ja jag kommer ihåg eländet och känner lätt ångest då jag ser det...

2010-02-26 @ 12:24:05
Postat av: syrran

js, det där klippet på två min kändes som tre timmar, usch jag kommer oxå ihåg det där och känner lätt ångest då jag ser det...

2010-02-26 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0