Shopping

Idag har jag varit till Uppsala med min mor. Jag är väldigt nöjd med mina inköp. På KappAhl köpte jag två armband för halva priset, som hittat:

    

Sen hittade jag en hjälm som var superskön, mina goggles passade perfekt. Den var dessutom nedsatt i pris (Y)

    
     Släng dig i väggen Anja!

Och som pricken över i, hittade jag ett par skitsnygga skidbrallor:

    

Vi "storhandlade" inför nyårsafton oxå. Det roliga är att mamma ska bjuda sina gäster på samma huvudrätt som jag ska bjuda mina på. Spännande värre att se om vi lyckas....många moment blire...

När det var millenieskiftet, hade jag köpt en lång, svart spetsklänning. Den har nu min kära mor kortat av betydligt, för den ska jag ha i morrn! Kul när gamla grejer kan bli moderna igen!

    
      Idag köpte jag ett par häftiga strumpbybyxor med spetsmönster, som jag ska ha till. 



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0