Mitt nya jag...ingen Lucia iaf....

Jag fick ett infall i helgen och färgade håret! Var inte riktigt meningen att det skulle bli så rött, men jag känner att det blev helrätt ändå. Jag "gillart"!!

            
             Så här ser jag ut för tillfället....lär väl bli blond till sommarn igen.....

Idag fick jag hastigt och lustigt ledigt ett par timmar på em. Jag tog mig själv äntligen i kragen och började sortera bland alla bokföringspapper. Mycket skönt att ha det gjort. Tyvärr har jag slut på bläck i skrivaren så jag får skriva ut kontoutdrag och sånt lite senare....

Jag ska faktiskt försöka komma i säng före elva ikväll...och inte fastna här, framför datorn.... Har ett par bra nya böcker som väntar på nattduksbordet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0