Måndag 20 december

Helgen gick som vanligt rekordsnabbt. I fredags var det glöggdrickning hos grannarna. Vi smakade "bara" 6 sorter den här gången....

Lördagen ägnade jag åt lite småpyssel. Städning, tvätt o.s.v Senare på lördag kväll, gick jag till Anna för att mysa med lite rödvin och snacks. Det hela slutade med att vi hamnade på Flustret... Ja, så kan det gå....kul var det iaf!

Vi tog sista tåget hem, och jag dråsade i säng nån gång efter tre.

Det var sen på söndagen....den stora tröttheten rullade in..... Vi skulle ju fira "lilla julafton" med Birgitta och L-Å klockan ett... Ojoj, vad trött och seg jag var. Men efter gröt,skinksmörgås och smörgåstårta, kände man att krafterna kom tillbaks.

Fick ett jättefint lysande hjärta i julklapp :)

         

Hann hem och se första halvleken av handbolls-EM. Sen åkte jag ner och repade med grabbarna. Kan ju tilläggas att jag somnade ovaggad igår kväll!

Idag kom mina barns farmor med en jättefin julgrupp till mig, och ett par julklappar, men de väntar jag till julafton med att öppna! Snällt att tänka på mig tycker jag.

         

Och snön fortsätter att falla, tycker inte jag gör annat än skottar. Tur att den är lätt iaf. Vackert med en vit jul, men sen kan det få bli en tidig vår.....

Nej det var den här lunchen det! Dags att kavla upp ärmarna och göra rätt för sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0