Fy faan..

Usch jag är förbannad!

Ingen bra dag... men den började bra, jag har städat och pysslat och gjort fint här hemma. En budkille kommer med ett paket, en sax som jag beställde av försäljaren som var här i tisdags. Ingen billig sak, ca 2800kr kostar den. Tror på fan att jag fått fel storlek...GRRRRRR!!!!! Efter mycket om och men fick jag tag på försäljaren, som lovade att ordna upp det hela....

Åkte sedan till Ica för att trängas med hela ortens befolkning :( Vad fan gör alla människor ute idag? Måste alla handla samtidigt? Dessutom glömde jag att ta fram rabattkupongen och sen när jag skulle lasta in allt i bilen gick handtaget på kassen av.....fick lägga allt i baksätet, då bakluckelåset totalt frusit ihop!

Kommer hem och hämtar posten....en faktura från Lokaldelen.se...hmm?...3998kr....Jag tyckte precis att jag avböjde när de ringde...eller?....

Kom på att jag fått ett mail häromdan från just Lokaldelen, fast det slängde jag... Gick in och kollade upp det iaf...:

     
      Vilken tur att jag kollade...

      
      Samma adress....

      
      Om man har supersyn, ser man att det står att det endast är ett erbjudande....fy faan så fräckt!
      Jag som nästan tänkte betala...

Nu blir det en lugn uppesittarkväll för min del. Alex har farit upp till fjälls med sin far. Lite glögg så kanske jag blir på bättre humör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0