Tisdag 24 aug.

Regnig morgon...blöta hundar....men ingen huvudvärk! 
 
Har väl inte hänt nåt speciellt idag. Jobbade till 18, gick en promenad, och klarade mig från regn. Har precis kollat på Fångarna på fortet.Egentligen tröttnade jag på det programmet när det gick förra gången, men det är ett sätt för mig att få umgås med min son för en gångs skull! Vi sitter tillsammans och kommenterar och klagar..hahaha....

Fick ett nytt nummer av Hänt Extra idag. Alltid lika spännande...

Idag var det en artikel om Alexander Skarsgård och hans tjej. Man undrar ju hur de tänkte, när de satte texten till bilden?!

                    
                     Åh vad mysigt! Gud vad dom ser kära ut....eller?

Nu är klockan tio, jag tror jag ska försöka komma isäng skapligt ikväll. Alex har precis stekt ett paket bacon...han var sugen på nåt! Det finns ingen botten i den ungen. Han kan äta jämt...och mycket!







Kommentarer
Postat av: anna

vardagsromantik kanske...eller?

2010-08-25 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0