Tisdag 17 aug.

Jobb och åter jobb...Känns inte som jag hinner nåt annat. Trött är jag oxå. Somnade på soffan igår kväll. Jaja, jag får tänka på inkomsten, men är det meningen med livet detta? Att jobba o jobba.... Tur att mina barn sköter sig själva, jag hinner knappt med mig själv....

Nu vantrivs inte jag med mitt jobb, men ändå....Tänk om man vore anställd och fick nog...tänk att göra som Steven Slater....Han som jobbade som steward och en passagerare var bråkig och slängde en väska i huvudet på Steven. Han ropade då ut i högtalarna att han slutade, tog två öl och utlöste nödrutschkanan och åkte ner....

Haha! Klockrent!!

Nu finns det t-shirtar att köpa:

                           
                             
                              

Ja och nu ska han bli åtalad.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0