Rea, rea ,rea...

Tänk, det går att göra riktiga fynd ibland. Jag är såå nöjd med dagen. Anna och jag har tillbringat den i Uppsala. Det har regnat och varit trist, så en shoppingtur var inte helt fel. Vi började på Rusta, sedvanliga små inköp som duschcreme, sköljmedel och annat plock. Men det bästa av allt....nya dynor till mina utemöbler...för bara 74.50 styck!! Helt otroligt, 298 kronor för 4 stycken....Det ni!!

                                 
                                  Inplastade, fungerade de som regnskydd....

                                 
                                  Snyggt och prydligt!

Sen drog vi till Lindex och Kappahl....och jag som nästan aldrig hittar nåt på Kappahl....

                                 
                                  Piratjeans för 49.50!!!

Och inte nog med det:

                                 
                                  Jag slog till på två par sandaler....50kr styck!!

Lyxade till det hela med ett armband-set till ordinariepris...

                                 
                                  Jaja....det kostade bara 49.90.....

Anna köpte två par korta jeansleggings för 99 kronor tillsammans...

Därefter drog vi till Ikea. Vi började bli hungriga, men restaurangen var knökfull, så vi gick ett varv och shoppade först. Som vanligt köper jag massor med ljus varje gång jag är på Ikea. Det kan man aldrig få för mycket av. Stearinljus, blockljus och doftljus....

                                 
                                  Doftljus i sött litet lila glas...

Just ja...efter Ikea sprang vi in på Skopunkten. Där köpte jag ett par skor till....Är lite tveksam till klackhöjden, jag är ju redan lång...Men jag tänkte att om inte jag använder dom, kanske Madde vill ha dom. Priset var ju inte mycket att säga om....

                                  
                                  Jättesköna....99 kronor!!!

Sen då....vad gjorde vi då? Jo vi var på väg hem, men stannade till vid Chilli. Det var nog meningen, för där hittade jag skitsnygga kuddar till min soffa...

                                  
                                  Stora och mysiga!

Köpte en ljusbricka där oxå....

                                 
                                  29 kronor, helt okej!

Ja det var min dag i sammanfattning. Kul att man inte behövde ruinera sig, men ändå känna sig helnöjd!

                                  



Kommentarer
Postat av: Madde

Jaja har du kollat in mina fynd ELLER :P

2010-08-02 @ 23:36:11
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka kap! Bara snygga grejer! Så himla kul när det nästan är gratis! man tycker liksom att man tjänat massa pengar...nästan! Vi va också till Chilli härom veckan- så mycket fina saker!

/Maggan

2010-08-03 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0