Lördag...snart söndag

Klockan närmar sig midnatt. Jag har nyss tittat färdigt på filmen Bröllopsfotografen. Den var bra, för jag somnade inte. Helt solokvist är jag oxå. Madde är ute på galej med sina polare, och Alex drog till Gräsö vid halvnio-tiden.

Idag har jag inte gjort så mycket...eller, jo det har jag. Jag har tvättat tio fönster...återstår tre, sen har jag målat två fönsterkarmar. Men det känns inte som jag gjort nåt nyttigt ändå. En hel del tittande på Finnkampen har det blivit.

....Hoppsan, nu är klockan snart ett.... Jag fick ett akut taxi-uppdrag nyss. Madde ringde och ville hem från Tobo-dansen. Hon och Camilla hade ledsnat, och frös gjorde de oxå. Det är bara 4 plusgrader ute nu..BRRRR!!

Nej nu ska jag gå i säng med ett korsord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0