Lite Tradera...

Slutar aldrig att förvånas över saker som läggs ut på Tradera....

Här en lampa från 70-talet, 500kr är utgångspriset!

Jag undrar bara...vad gör barnet på bordet? Eller är det en detalj som tillhör lampan?

                        
                        
                        
                         De verkar ha ett mysigt hem.....!? Kolla i hörnet, där står nog ett litet barn med,
                         som oxå har en lampa över huvudet!
                        

Madde har hittat denna bok som väger 2.6 kilo. Den heter "Krig och kärlek-Invandrare i Norden"

                        
                        
                         .......!

Till sist en docka som kallas "humördocka".....Åtta bud fick den, och såldes för 53 kronor! .....

                        
Frågan är: Är den på bra eller dåligt humör? Jag antar att om jag hade ett sådant ansiktsuttryck så led jag av förstoppning....och då mår man inte bra!

Jag plöjer vidare i Tradera-träsket.......
                  


Kommentarer
Postat av: syrran

otroliga saker som folk har i sina gömmor!! dockan var ju mest läskig, i klass med clowner...

Och varför inte bara sätta in en bild på BARA lampan ? vojne...

2010-08-29 @ 19:49:06
Postat av: anna

hahaha...eller diarre o jävligt långt bort från en toa!!!

2010-08-29 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0